Hoe helpt Springest haar aanbieders tijdens de Coronacrisis?2 min read

De veranderingen van de afgelopen weken hebben een enorme impact gehad op de opleidings- en trainingssector. In deze tijden van crisis wil Springest haar meer dan 7.000 aangesloten aanbieders zo goed mogelijk bijstaan. Wij zijn hard bezig met het bouwen van nieuwe functies en processen om online leren nog toegankelijker te maken voor onze bezoekers. Een aantal van deze veranderingen zijn al live en worden al actief gebruikt door aanbieders en bezoekers van Springest. 

Online startdata en kortingen

  • Online klassikale trainingen: Aanbieders die online trainingen op een specifiek moment geven, kunnen dit nu ook, per startdatum, aangeven op Springest. Ook bestaande startdata kunnen op deze manier makkelijk worden omgezet naar online startdata.
  • Korting: Aanbieders hebben nu ook de mogelijkheid om leerproducten, per startdata, met kortingen aan te bieden. Bekijk in deze video hoe je die korting direct toepast.
  • Inschrijving later aanpassen: Binnenkort is het ook mogelijk om met enkele klikken een deelnemer over te zetten naar een andere startdatum. Deelnemer en aanbieder ontvangen daarvan dan meteen bevestiging in hun e-mail.
  • Aandacht voor online leren: Sinds begin maart wijzen we onze bezoekers via een opvallende “Tip box” op elke pagina, op de vele online mogelijkheden die onze aanbieders hebben. E-learning, thuisstudie en dus ook klassikale online trainingen, krijgen zo meer aandacht. Ook zijn deze opties in de “Populaire filters” toegevoegd. Daarnaast zetten we online producten die goede ervaringen hebben, met een label “Tip voor thuis leren” bovenaan in de populairste en zoekopdrachten.

Chat community voor aanbieders

Naast dat Springest een online platform is, vinden al onze interne processen en communicatie ook digitaal plaats. Wij gebruiken hiervoor onder andere de communicatietool ‘Slack’. We hebben daarin een kanaal opgericht voor de aanbieders op Springest. En met succes! In het kanaal, met ruim 100 deelnemers, worden actief tips en ervaringen uitgewisseld. Ook is er ruimte voor vragen die meteen door onze support afdeling worden beantwoord.
Dus bent u een opleider en zou u graag ervaringen en tips willen uitwisselen met branchecollega’s en Springest medewerkers? Stuur dan een mail naar support@springest.nl om je aan te melden voor het chatkanaal, en blijf op de hoogte van nieuwe Springest features, webinars en nog veel meer!

Wekelijkse webinars voor aanbieders

De aanbieder helpdesk van Springest organiseert via Zoom wekelijks webinars. Hierin komen alle onderwerpen aan bod die extra relevant zijn tijdens de Coronacrisis. Ook is er een live Q&A waarin aanbieders vragen kunnen stellen aan de helpdesk. De uitnodigingslink voor deze webinar wordt gedeeld in het Slack kanaal. Dus nóg een goede reden om deel te nemen aan deze chat. De volgende webinar vindt plaats op 3 april 2020.

About the author

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *