Springest in de Telegraaf en Sp!ts1 min read

Afgelopen week kwam Springest twee keer in de pers naar voren. Afgelopen zaterdag verscheen een artikel in de Telegraaf naar aanleiding van ons onderzoek naar opleidingsbudgetten en vandaag publiceerden we in samenwerking met RSM een advertentie in de Sp!ts.

Telegraaf

Afgelopen zaterdag 3 november publiceerde de Telegraaf een artikel over verbroken beloftes van werkgevers, naar aanleiding van ons onderzoek naar het opleidingsbudget van werknemers. Onder de 508 respondenten bleek 32% de door de werkgever beloofde opleiding nooit te kunnen volgen.

Dat dit percentage zo hoog lag verraste ons al, maar het artikel liet de lezers van de Telegraaf ook niet onberoerd. We ontvingen een handgeschreven brief, waarin duidelijk werd dat de ontevredenheid onder werknemers over het nakomen van de beloftes over opleidingsbudgetten, verder gaat dan wij vermoedden.

Aldus een weg- en waterbouw medewerker: “Beloftes worden door veel managers niet nagekomen ondanks de opleidingen en cursussen die je binnen het bedrijf hebt gevolgd en behaald hebt, wat functies en loonschalen betreft. Ze bedonderen je waar je bijstaat en als je hier naar vraagt, dan zeggen ze ‘als het het je niet aanstaat dan donder je maar op’. Zo gaan managers met talentvolle werknemers om. Ze zijn arrogant en komen hun beloftes niet na.“.

Herken je je hierin, of deel jij deze mening juist helemaal niet? Laat je reactie achter onder dit bericht.

Sp!ts

Op donderdag 8 november verschenen we in samenwerking met Rotterdam School of Management met een advertentie in dagblad de Sp!ts. Met deze advertentie hopen we onze waarde als online leerwijzer bij een groter publiek onder de aandacht te brengen.

 

About the author

Bram Speelman is Marketing Lead Link en SEO-er bij Springest.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *