Opleiders over Springest

Als u overweegt om met Springest te gaan samenwerken, is het waardevol om te weten wat onze bestaande klanten van ons vinden. Daarom doen we regelmatig klanttevredenheidsonderzoek. Daarnaast vragen we klanten met wie we al langer samenwerken of ze daarover kort en op persoonlijke titel iets willen zeggen. Hieronder ziet u daaruit een weergave.

Op aanvraag is een lijst met contactgegevens verkrijgbaar van klanten die u ter referentie kunt benaderen. Neem hiervoor contact met ons op.

Boertiengroep
Gonny Eussen (Manager Marketing & Communicatie): “Boertiengroep is een Springest sponsor van het eerste uur. De samenwerking ervaren we als positief en inspirerend en het levert ons maandelijks een groot aantal concrete leads op. Onder de enthousiaste leiding van oprichter Ruben Timmerman is Springest constant bezig met verbetering en vernieuwing, waardoor de vindbaarheid van de trainingen steeds beter wordt.”
Elsevier Opleidingen
Reinald Gerritsen (Online Marketing Executive): “Springest is de eerste échte onafhankelijke vergelijkingssite voor opleidingen die het belang van de potentiële deelnemer centraal stelt. Het team achter de website is gedreven en allen hebben hart voor online marketing en usability, wat de vindbaarheid en het gebruiksgemak voor zowel aanbieders als webbezoekers ten goede komt. Ook het verdienmodel is afgestemd op de huidige behoefte van aanbieders: pas betalen als het ook oplevert. Elsevier Opleidingen juicht deze ontwikkeling toe en is daarom al meer dan een jaar partner van Springest.”
Vergouwen Overduin
Peter van Loevezijn (Marketing Manager): “Springest biedt ons de mogelijkheid om ons trainingsaanbod breed te communiceren in een objectieve omgeving waar deelnemers ook hun ervaringen kunnen plaatsen. Springest zorgt er verder ervoor dat de trainingsomschrijvingen makkelijk verwerkt en aangepast kunnen worden, zodat wij daar weinig omkijken naar hebben. Tot slot is Springest een partij die voortdurend bezig is om communicatie over opleidingen nog beter te maken. En dat spreekt ons aan.”
Schouten & Nelissen
Geert Fernhout (Marketing Manager): “Via Springest, de eerste echte vergelijkingssite voor trainingen en opleidingen, komen veel mensen bij Schouten & Nelissen terecht. Er was duidelijk behoefte aan een “Kieskeurig” voor trainingen en opleidingen. Voor Schouten & Nelissen biedt de “review mogelijkheid” een mooie kans haar kwaliteit uit te dragen. Ben wel benieuwd wanneer de eerste echte concurrent voor Springest opstaat.”
Tijdwinst.com
Gerald Essers (Directeur / Trainer): “Sinds de vliegende start van Springest voelden wij al snel aan dat dit de toonaangevende vergelijker voor opleidingen in Nederland zou gaan worden. Wij vinden het belangrijk om onze internet-marketing activiteiten zoveel mogelijk te bundelen op de belangrijkste brandpunten en daarmee zo min mogelijk energie te verspillen. Springest is voor ons een van deze brandpunten. Naast onze eigen website biedt Springest ons een mooie extra ‘etalage’ voor ons trainingsaanbod. Vooral de objectieve uitstraling zorgt ervoor dat we ons trainingsaanbod nog beter kunnen profileren ten opzichte van concurrerende aanbieders. De meetbare resultaten die we in onze marketingmix met Springest bereiken bevestigen dat onze samenwerking een goede keuze is.”
IMK Opleidingen
Sander van Eijnsbergen (Directeur): “Springest is een bijzonder enthousiaste en gedreven organisatie. In korte tijd is de website platform nummer één geworden voor het zoeken naar cursussen, trainingen en opleidingen. Bij IMK Opleidingen ervaren wij de samenwerking met de medewerkers van Springest als prettig en flexibel. Wij hebben Springest serieus onderdeel gemaakt van onze online marketing strategie, waardoor de resultaten uitstekend zijn. IMK Opleidingen ziet Springest als een partner, een intermediair waarmee wij onze business kunnen versterken. ”
Centrum voor Communicatie & Journalistiek (Hogeschool Utrecht)
Harold Lukassen (Cursus en Accountmanager Communicatie): “Centrum voor Communicatie & Journalistiek is al vanaf het prille begin betrokken bij Springest. Temeer omdat we de meerwaarde inzagen van nog meer exposure op het web. Het enthousiasme en de dynamiek van Ruben Timmerman (ook oud-docent bij CCJ) straalt ook van Springest af. De ondersteuning is prima en persoonlijk. En we merken dat mensen ons daadwerkelijk via Springest weten te vinden. Kortom, met Springest is het prettig zakendoen. ”
Academie voor Management
Tom Rustebiel (Marketeer): “Steeds meer mensen weten via Springest hun weg te vinden naar de sites van Academie voor Management, AOG Academische Opleidingen en IBO. In korte tijd is Springest een grote en belangrijke partij geworden in het online vergelijken van opleidingen. Springest etaleert onze leergangen en opleidingen mooi, overzichtelijk en bovendien goed vindbaar. De site levert ons daardoor maandelijks concrete leads op, waar we direct mee aan de slag kunnen. En dat oud-deelnemers op Springest hun ervaring kunnen achterlaten, zien wij als een groot voordeel. Alumni vormen immers onze belangrijkste ambassadeurs.”
Schoevers Academie
Janneke Filius (Marketing manager): “Wij bieden onze opleidingen, trainingen en cursussen via Springest aan om zo nog meer mensen in aanraking te laten komen met het Schoevers aanbod. Springest is een objectief en interactief communicatie-kanaal; deelnemers kunnen het opleidingsaanbod vergelijken, informatie vragen en hun eigen ervaring delen.
Daarnaast waarderen wij de vernieuwingen, het enthousiasme en adviezen van Springest zeer, het helpt ons om online beter te presteren! ”
LECTRIC Internetopleidingen / Nextmarketeer
Isaac Puijker (Marketing manager): “De mooiste manier van je product vermarkten als opleidingsinstituut is door tevreden klanten ervaringen te laten delen. Tevreden deelnemers zeggen nu eenmaal veel meer dan een brochure of advertentie.
Springest zorgt voor transparantie in de kwaliteit van opleidingsinstituten en levert daarmee zeer relevante leads, namelijk potentiële klanten in de oriënterende fase van het aankoopproces.
Springest is een ideaal platform om je als opleidingsinstituut te onderscheiden op kwaliteit, inhoud en klanttevredenheid.”
Uitdeboks Trainingen
Ernst Pietersen (Trainer / Eigenaar): “In 2008 heeft Indeboks Trainingen ontzettend veel geïnvesteerd in Google Adwords. Hoge kosten en een lage opbrengst. In 2009 hebben wij niets meer geïnvesteerd in Google Adwords. Wij ontdekten Springest en besloten hiervan gebruik te maken.
Veel bezoekers en kopers dankzij Springest. Een geweldige laagdrempelige portal die veel bezocht wordt. Springest is naast onze website en actieve acquisitie nog het enige marketing/communicatie instrument die wij inzetten. Gewoon omdat meer niet nodig is. Dank jullie voor het bouwen van deze portal!”
Euroforum Uitgeverij
Ruud Heijnen (Internet Marketeer): “Al 2 jaar plaatsen wij ons complete cursusaanbod op Springest. Een goede keuze want het aantal inschrijvingen en aanvragen van brochures is hierdoor flink gestegen. Ook is de vindbaarheid van onze cursussen op internet enorm gestegen. Ruben en zijn team staan altijd voor je klaar bij vragen en opmerkingen. Kortom: wij zijn zeer tevreden over onze keuze om op Springest ons cursusaanbod te plaatsen en zullen hier nog zeker mee doorgaan.”
Lindenhaeghe
Mike Schilperoort (Directeur): “Wij als opleidingsinstituut Lindenhaeghe hebben een uitstekende ervaring met Springest. De aanvragen welke wij via de site ontvangen zijn kwalitatief goed. Als gebruiker is de extranet omgeving erg vriendelijk. Na aanmelding stonden onze opleidingen in zeer korte tijd online.”
Euroforum
Joris Benneheij (Manager Online Marketing): “Springest is een goede aanvulling op onze marketingmix. Dankzij Springest weten wij mensen te informeren over onze cursussen die we anders niet bereikt hadden. Daarnaast ben ik zeer tevreden over de samenwerking en de vergoedingsbasis die Springest hanteert.”
Xzellent
René van der Giessen (Managing partner): “Wanneer ik bijvoorbeeld een nieuwe camera, laptop of auto koop kijk ik eerst op een vergelijkingssite. Het binnen korte tijd kunnen vergelijken van producten, aanbieders en reviews van gebruikers ervaar ik zelf als waardevol. Het selecteren van het juiste opleidingsinstituut is al helemaal niet eenvoudig. Springest biedt onze deelnemers de mogelijkheid hun persoonlijke ervaringen met anderen te delen. Hiermee wordt het kiezen van de juiste opleiding of aanbieder toch weer een stuk eenvoudiger. En als opleidingsinstituut merken we nu steeds vaker dat er deelnemers in onze trainingen zitten die vertellen dat ze via Springest bij ons terecht zijn gekomen. Verder ervaar ik zelf dat wanneer ik als aanbieder een vraag stel bij Springest dat ik in no-time antwoord krijg, super. Geen twijfel mogelijk dus dat Springest een toegevoegde waarde heeft!”
Trainingproducties
Bastiaan van Meeteren (Eigenaar / Trainer): “Trainingproducties is graag open over het effect van haar trainingen. Het is belangrijk dat een trainee vertrouwen heeft in het bureau waar hij of zij gaat trainen. Vertrouwen biedt veiligheid en in een veilig leerklimaat kan een trainee grote ontwikkelstappen maken. Springest biedt Trainingproducties een uitstekend platform om zich te meten met andere bureaus. Klant is koning en heeft recht op de beste keuze. Dat heeft Springest goed begrepen.”
NIOW Advies en Opleiding
Menno Hordijk (Marketing & Sales director): “Wij maken nu meer dan een jaar met volle tevredenheid gebruik van Springest.nl. Springest is in staat om kwalitatief goede leads aan te leveren tegen een geringe prijs. Verder doen ze niet moeilijk over doorlinken naar de website, wat dus kwalitatief goede bezoekers oplevert.”
Van den Berg Training & Advies
Jacco van den Berg (Directeur): “Al een goed jaar doe ik tot volle tevredenheid zaken met Springest. ‘Zaken doen’ klinkt misschien zo zakelijk maar dat is niet zonder reden. Een afspraak met de medewerkers van Springest is een afspraak en vragen worden binnen 8 uur beantwoord. Inmiddels zijn een aantal leads, klanten geworden en het lijkt er soms wel op dat zij hier meer blij mee zijn dan ik! Deze betrokkenheid blijkt ook uit het feit dat medewerkers jou pro actief, wijzen op de vele mogelijkheden die het platform biedt. Zo kun je met opleidingsvragen bij hen terecht en staan er dit voorjaar informatieve en inspirerende artikelen op de website. Ook slaan zij alsmaar hun vleugels uit en leggen contacten met andere platforms als HRbase en dat is voor alle partijen een wenselijke ontwikkeling. Kortom een betrouwbare, waardevolle en creatieve partner waar ook nog gewoon aardige mensen werken!”
Schworks / Speechen.nl
Roeland Schweizer (Trainer / eigenaar): “Een kwart van de leads van Springest leidt tot een inschrijving voor één van onze trainingen.
Geen enkele andere leverancier haalt een dergelijk hoge score. Service en contact zijn eveneens boven gemiddeld.”
BACE Academy
Jaap van Wijk (Sales & Marketing): “Wij zijn als opleider in februari 2010 met Springest aan de slag gegaan. Maandelijks ontvangen wij ongeveer 25 informatieaanvragen. In 2009 heeft dit geleid tot 12 inschrijvingen. Na Google Adwords is Springest hiermee de nr2 qua leads. Wij zijn zeer te spreken over de service. Ook komen er regelmatig aanvullingen qua dienstverlening bij, denk hierbij aan advies aan de zoekende en de vragenbank.
Wat ons ook aanspreekt is de vindbaarheid van de site. Via de aangesloten partners van Springest zoals Trouw en Logistiek.nl wordt onze site steeds vaker bezocht.”
Zakelijk Schrijven
Afke van der Horst (Trainer / Eigenaar): “Sinds een aantal maanden plaatsen wij ons trainingsaanbod op Springest. Dit heeft voor ons een goed aantal leads opgeleverd. Ook handig: oud-cursisten kunnen op Springest een beoordeling achterlaten. Hun enthousiaste reacties vormen voor ons ook weer een goede referentie, waar we nieuwe klanten graag op wijzen.”
Via Milia
Hedwyg van Groenendaal (Eigenaar / Trainer): “Onze ervaring met Springest is van het begin af aan positief. We hebben Springest zien groeien naar een volwaardige vergelijkingssite voor opleidingen, trainingen en cursussen. Springest heeft grondig nagedacht over de website waarbij ze de bezoeker duidelijk als uitgangspunt hebben genomen. De samenwerking is vooral prettig door het persoonlijke contact met de mensen van Springest.”
Projectmanagement-training.nl
Wouter Baars (Eigenaar / Trainer): “www.projectmanagement-training.nl is een klein trainingsbureau dat zich gespecialiseerd heeft in projectmanagement vraagstukken. Omdat we een klein bureau zijn (en willen blijven) is adverteren op ‘grote schaal’ snel te duur en ongericht. We zijn heel tevreden met Springest omdat Springest ons de mogelijkheid biedt om gericht onze klanten te werven zonder hoge kosten.”
Storm Academy
Sander Prinsen (Directeur): “Met Storm Academy profileren wij ons reeds geruime tijd actief op Springest. Doel is hierbij het realiseren van extra inschrijvingen voor onze online marketing trainingen. Wij zijn zeer positief over de samenwerking. Springest haar propositie onderscheid zich voor ons op het gebied van kwaliteit, samenwerking en bereik.”
Opleidingscentrum Haaglanden
Nicole van Kan (Marketing manager): “Opleidingscentrum Haaglanden is een zeer tevreden aanbieder op Springest. Sinds de start van Springest merken wij dat onze vindbaarheid op het web enorm is gegroeid. Ook ontvangen wij regelmatig waardevolle leads. Het plaatsen van ervaringen door deelnemers en de samenwerking met Edukans zijn interessante en verantwoorde items. Dit wordt gewaardeerd door onze prospects en klanten.
Het contact met Ruben ervaren wij altijd als zeer prettig. Er wordt snel gereageerd op allerlei vragen. Het is een fijne samenwerking die van ons nog lang mag duren!”
HAS KennisTransfer
Marieke Ellenbroek (Communicatiemanager): “Sinds 2008 maakt HAS KennisTransfer naar tevredenheid gebruik van de diensten van Springest. Het plaatsen van onze opleidingen op Springest, biedt ons diverse voordelen bij het werven van nieuwe cursisten. Via Springest ontvangen we wekelijks informatieaanvragen, we bouwen aan onze naamsbekendheid door betere vindbaarheid op Google en de verwijzende links leveren ons structureel extra bezoekers op.”
Silent Speakers
Ben Posthumus (directeur/eigenaar): ‘Wat ons opvalt is dat de medewerkers van Springest zeer snel reageren. Reacties van deelnemers worden accuraat verwerkt en ook de keer dat wij constateerden dat Silent Speakers even niet zichtbaar was binnen Springest werd er (in het weekend!) direct actie ondernomen. Wat we vanuit Silent Speakers ook waarderen is het feit dat de mensen van Springest actief meedenken over allerlei zaken. Op deze manier wordt concreet invulling gegeven aan partnership!”
MEC Training en Advies
Karin van Dam (training assistant): ‘Al geruime tijd werken wij samen met Springest, en als het aan ons ligt gaan we daar nog lange tijd mee door. De samenwerking biedt ons verschillende voordelen en het levert ons iedere maand meerdere succesvolle leads op. Deelnemers kunnen zich objectief oriënteren op de opleidingsmarkt en vinden nuttige informatie en tips. Daarnaast is het Springest team zeer professioneel en altijd bereid mee te denken over verbeterende of vernieuwende acties. Een zeer positieve ervaring!’