Springest Go Basic

Maak uw eigen leerportaal met Springest Go

Met Springest Go Basic voorzien organisaties hun medewerkers van één centrale plek waar externe cursussen en trainingen makkelijk te vinden zijn.

De online leercatalogus in uw eigen huisstijl is het startpunt voor uw medewerkers om te beginnen met leren.

Met Springest Go Basic maken u en uw medewerkers na een eenmalige setup-fee volledig gratis gebruik van Springest.

Gratis demo aanvragen

Direct van start

Meer inzicht op het gebied van leren

Springest Go Basic biedt de mogelijkheid om Springest.nl, de site met meer dan 37.000 opleidingen in Nederland en 150.000 cursussen in Europa, te personaliseren voor organisaties.

Het zoeken, boeken en evalueren van opleidingen was nog nooit zo simpel.

De SaaS-oplossing biedt diverse mogelijkheden voor het verbeteren, automatiseren en inzichtelijk maken van uw L&D processen. Alle inschrijvingen vinden voortaan plaats op één plek. Ook uw interne academy kan worden toegevoegd. Zo krijgt u direct meer inzicht in alle opleidingsactiviteiten.

Basic betekent:

Voor uw medewerkers:

  • Gemakkelijk trainingen zoeken en boeken
  • Reviews raadplegen
  • Leerlijsten bijhouden

Voor HR:

  • Meer inzicht in opleiding & ontwikkeling
  • Zelf aanbieders toevoegen
  • Eenvoudig incompany aanvragen doen
  • Inschrijvingen annuleren

Met Springest Go Enterprise maakt u gebruik van alle voordelen en features.

Kies je plan en Go!

Ontdek de geschikte versie voor uw organisatie

Kies het complete pakket met alle features of ga voor lean en mean met de basisversie. U kunt er ook voor kiezen enkel gebruik te maken van de data van Springest. Via een API kunt u direct uw bestaande LMS voeden met favoriete opleidingen en trainingen.

Go BasicGo Enterprise
  • Trainingen zoeken, filteren en vergelijken
  • Directe boekingen
  • Lijstjes en favorieten bewaren
  • Trainingen evalueren
  • In-company aanvragen
  • Ongelimiteerd aanbieders toevoegen
  • Bedrijfs(huis)stijl
  • Annuleer inschrijving vanuit het systeem
Alles van Basic plus...
  • Voeg voorkeursaanbieders toe (inclusief kortingen)
  • Medewerkersdatabase automatisch updaten
  • Geïntegreerde management-goedkeuringsrondes
  • Eigen trainingsaanbod
  • Koppeling met interne systemen
  • Managementrapportage
  • Live support via telefoon & chat
  • Voeg interne e-learning programma's toe

Eenmalige setup-fee: €5.000

€ 15.000 per jaar

Kosten per boeking:
50% van de korting

Vraag een demo aan en test het zelf